Friday, October 11, 2013

Lokasi PONTIAN BEKAM Di Mana?

Assalamualaikum semua,

Lama rasanya tidak berceloteh di sini, di samping kesibukan yang bertimpa-timpa dan pula kemalasan yang semakin bertambah-tambah juga sejak kebelakangan ini.    =)

Ok, sementara masa terluang ini rasanya nak update tentang lokasi pusat rawatan bekam yang sebenarnya ianya di rumah saya. Sebab disebabkan rumah saya di kawasan kampung maka ramai yang agak susah nak mencari. Dan saya tidak memasang apa2 sepanduk atau banner yang merujuk ke rumah saya buat masa ini. insyaAllah perkara tersebut akan diushakan.

Sehingga kini, saya tidak mempunyai satu kedai, premis ataupun klinik khas. InsyaAllah coming soon.. How soon tu hanya Allah yang tahu. Segala rawatan akan dibuat di rumah sahaja, bagi lelaki ianya di ruang tamu saya dan sementara bagi wanita ianya di bilik. Dan atas sebab itu saya sangat2 berharap anda dapat membuat temujanji dahulu..

Bagi penduduk Pontian mencari rumah saya tidaklah sesukar mana, yang perlu anda cari ialah
  1. Tidak kira anda dari mana tapi di simpang 4 McDonalds, hendaklah menghala ke arah Kukup [Pada tanda B]
  2. Kira-kira 3.5km dr McD belok ke KIRI pada Simpang TENGGAYUN
  3. Masuk lagi 2km [tepat 2km, lihat pada odometer kereta anda]
  4. Belok KANAN pada tiang lampu TNB PIT45, tiang tersebut betul2 pada simpang tiga menghala ke Kampung Parit Rambai. Dan anda akan lihat signboard seperti di bawah di simpang tersebut.
  5. Belok masuk jalan tar kecil sebelah kanan itu dan rumah saya 50m sahaja dari simpang itu pada sebelah KANAN, rumah bercat HIJAU KUNING dan beratap MERAH. Hanya sebelum surau Kampung Parit Tegong di sebelah kiri anda.
 
 Simpang ini adalah di kawasan Kampung Parit Tegong



View Larger Map

http://goo.gl/maps/lzsWU


 Bagi yang datang melalui Johor Bahru atau kawasan Pekan Nenas, anda boleh mengikut route ini. Sepertimana ditunjukkan pada peta di bawah ini
  1. Masuk simpang Seri Bunian [Pada tanda B]
  2. Belok KANAN pada Jalan TENGGAYUN
  3. Setelah memandu sekitar 4km cari tiang lampu TNB PIT45 pada sebelah KIRI anda. 
  4. Belok KIRI pada jalan tar sebelum tiang tersebut dan anda akan berjumpa rumah saya di sebelah KANAN selepas 50m.


View Larger Map

http://goo.gl/maps/ey8by

Kalau tak sampai juga, telefon saya insyaAllah saya akan guide hingga sampai di sini.. Manalah tahukan ada yang dah lalu depan rumah tapi tak nampak rumahnya.. =)  Allahuakbar!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...