Friday, January 6, 2012

Jarum Bekam Misawa 21G

Bila pen dah terjual maka ada yang memberitahu yang agak payah mendapatkan Jarum Bekam Miswa saiz 21G, kekadang ada jenama yang sama tetapi saiz pula tak sama tapi kalau ada saiz yang sama pun OK dah walaupun jenama tidak sama.. Tapi nie kombinasi kedua2nya pun tak jumpa. apa citer! Habis farmasi dah keluar masuk tapi hampa...

Pada pengalaman penulis dan juga rakan2 Hajjam samada di Malaysia, Singapura ataupun di Indonesia memang cukup mengesyorkan saiz ini untuk berbekam. Mata jarumnya berbentuk pisau bekam dan hasilnya hampir sama dengan pisau bekam. Tapi menggunakan pisau bekam merupakan cara terbaik dan lebih mirip2 kepada sunnah Rasulallah.

Cuma sket masalah, ia memang agak susah untuk mendapatkan bekalan Jarum Lancet Misawa 21G ini, atau apa2 jenama yang saiznya 21G.




So bagi pelanggan2 saya yang berminat untuk kekal menggunakan jenama Misawa saya masih ada beberapa kotak personnal stok untuk di jual. Saya pecahkan kepada 3 pakej kerana sekotak jarum mengandungi 200 pcs, mungkin ada yang kata ianya terlalu banyak bagi saya (kerana hanya membekam diri sendiri dan keluarga itupun sebulan sekali dua je) dan bagi yang lainnya mungkin menginginkan satu kotak penuh kerana saya fully membekam siang malam, full time..

+ Sekotak 200 pcs - Rm 90
+ Setengah Kotak 100 pcs - Rm 50
+ Suku Kotak 50 pcs - Rm 30

- Tarikh expired Oktober 2016
- Harga di atas termasuk harga POS.






Bagi yang belum pernah menggunakan jarum bekam seperti di atas coz mungkin ada biasa menggunakan pen jenama Accu-Chek yang jarumnya memang banyak di farmasi2. Jadi masalah bagi mendapatkan jarum bekam memang bukan menjadi masalah bagi anda. Jadi apa2 pun selamat berbekam buat anda semua.


** Semua harga adalah SAH sementara STOK masih ada.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...